Várkonyi Gábor Autóblog

Várkonyi Gábor Autóblog

Így kezeli a Tesla ügyfélszolgálata a panaszokat

2023. július 31. - Várkonyi Gábor Autóblog

A képen a Tesla ügyfélszolgálata. Lehetne.

357734902_786182739964676_1857256780129771988_n.jpg

Körbenéztem, hogy a két napja a Reuters által megírt sztori felbukkan-e valahol az "egyetlen megoldást" propagáló oldalakon, de sajnos nem találtam sehol a "Diversion Team" tevékenységéről információt.


A biztonság kedvéért, hogy nehogy lemaradjatok, hogyan működik az innovatív ügyfélszolgálat manapság, itt egy link, ahol elolvashatjátok.

Mivel tömegével jönnek a műszaki hibát gyanító ügyfélhívások a céghez, annak kapcsán, hogy a megadott hatótáv és a valóság gyakran köszönő viszonyban sincs egymással, a vállalat egy külön csapatot alakított arra, hogy szó szerint lekezelje ezeket a panaszokat. Akinek sikerült lebeszélnie egy tulajt arról, hogy felkeresse az ügyfélszolgálatot a gondjával, – értékes időt és pénzt spórolva ezáltal a szuper innovatív cégnek –, azt xilofon hangjátékkal jutalmazták a kollégái előtt.

Nem, nem vicc, nem szatíra, nem elírás. Bár az lenne.

Kiderült továbbá, hogy olyan algoritmust írtak hatótáv előrejelzésre, amely az első 50 százalékban tendenciózusan és agresszívan felülbecsüli azt. Csak a töltöttség felétől közelít a valósághoz, a végén meg hagy egy biztonsági puffert.

Mindezt azért, mert a "cég" vezetője szerint nagyon fontos marketing szempontból a jól hangzó hatótáv adat. Meg persze anyagilag is az, mert a nagy hatótáv hozza az állami támogatást, és ahol állami támogatást lehet kis és nagy trükkökkel lehúzni, ott nincs messze az ünnepelt kapitalistánk.

Tucatnyi tanulmány igazolja továbbá, hogy a "cég" autói esetében a legnagyobb a különbség a megadott és a valós hatótáv között.

Nyilván már kész a magyarázata a fanoknak arra, hogy mindezt miért jó tulajdonképpen a világnak. Bezzeg mások, meg a csalás, ugye.

Nos, ha arról van szó, hogy lódítsanak, egyik autógyártót sem kell félteni. A hatótáv meg egyenesen mindenhol egy vicces adat. A következmények ugyanakkor máshogy néznek ki a "cégnél", meg a többieknél. Itt valahogy soha nincs semminek következménye. Pedig sokadik alkalommal derül ki világosan, hogy nagy innovátorunk üzleti modellje szisztematikusan a nagyotmondás köré épül, és akkor nagyon diplomatikusan fogalmaztam. Tény, hogy ennyi ideig ezt rajta kívül más nem úszta meg. Ez is egy innováció.

A bejegyzés trackback címe:

https://varkonyigabor.blog.hu/api/trackback/id/tr3818182807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása