Volkswagen, Audi, BMW, ezek a márkák kommunikálták eddig, hogy a felívelő elektromos eladásaik és a plug-in modelljeik jó szereplése miatt teljesítették a tavalyi CO2 kvótáikat.
Rekord eredményt jelentett a Tesla. A gyártók általánosan kiemelkedő 2021-es üzleti eredményeiket nem utolsó sorban annak tudhatják be, hogy az üzleti kockázataik egy jelentős részét az erő pozíciójából érdekeiket érvényesítve a kereskedelmi és beszállítói szektorra hárították. Az emelkedő árakkal ők nyertek, a visszamondott, esetenként "kényelmetlenné" váló megrendeléseket pedig egyszerűen visszamondták, sokszor kompenzáció nélkül, a körülményekre hivatkozva.
Mindkét esetben a kereskedelmi és a beszállítói oldal szenvedte ennek következményeit.
Erről beszélgettünk a mai Futómű rovatban, nézzétek meg az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján!
Kép forrása: Bloomberg