A ZalaZONE tesztpályáról jelentkeztem be tegnap a Millásreggelibe, ahol a MAJOSZ konferencia házigazdája voltam. Természetesen így sem maradhatott el a Futómű rovat, ahol Rónai-Horst Lászlóval, a Mercarius Flottakezelő ügyvezető igazgatójával beszélgettünk arról, hogy hogyan alakul át a flottapiac is gyökeresen, annak köszönhetően, amit az autóiparban tapasztalhatunk.
"Annak az időnek vége, amikor a flottakezelés arról szólt, hogy tíz számla helyett egyet adjon egy ügyfélnek a szolgáltató" – mondta el Rónai-Horst László, aki hozzátette, hogy a végtelenbe nyúló szállítási és javítási határidők mellett különösen fontossá válik az a képesség, hogy mindig mobilan tudják tartani az ügyfeleiket.
A műsor második felében szót ejtettünk arról, hogy a Great Wall kínai gyártó jó eséllyel pályázik arra, hogy megszerezze a Nissan egyébként bezárásra ítélt barcelonai gyárát, amely kihasználatlanul marad, mert a Navara gyártását és forgalmazását beszüntetik a kontinensen. Ezzel a Great Wall lenne az első kínai autógyártó, amely saját márkával gyártana Nyugat-Európában autókat.
Nézzétek vissza az adást a Millásreggeli Youtube csatornáján itt és itt!